?

Vet inte.. Bella uppdaterar ju inte så jättemycket här längre . Vet inte om jag ska sluta blogga här och skapa en ny egen blogg eller fortsätta.. Idag red jag iallafall lite i ridhuset. Känns som om jag har 0 kontroll och bara åker taxi. Måste rida träning snart... Ska på hoppkurs för ulf johansson på skånsta kl 12.00 på torsdag och fredag . Det kommer säkert gå jättebra eller inte.. Copiad kommer väl vara pigg och helt Crazy och typ springa som en tok? Typ så brukar han bli! Imorn flyttar Coppe! Ska upp till skånsta vid halv nio nån gång och fixa ponnisen. Packa det sista typ. Ska snart sova. I dalarna var det slasksnö idag men igår var det bra snö :)

/Wilda


sorry för gamla bilder men jag är sjukt dålig på att fota..
bilden här är tagen av lina brottman: ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska göra en egen blogg, det är bara du som bloggar ju :)

2012-01-03 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback