lera,lera och lera

Idag åkte vi til stallet vid 10. Vi behövde ju leta efter hans sko i hagen... Pappa gick in på teknikmagasinet i centrum först och köpte en metalldetektor.. Den funkade men vi hittade inte skon.. Coppe var ju i hagen och han var livrädd för metalldetektorn. Jag ville inte ha med kameran ut i hagen för att det var så himla lerigt och jag skulle lätt kunna tappa den.. So i have no pictures.. Men jag matade Copiad med en massa morötter och han var glad :) God jul förseten , imorn är det julafton ju! Nu ska jag iväg och handla julklappar i centrum med min kompis! Coppe har även fått ett nytt smeknamn.. Buso, jag kallar alltid djur för knäppa saker.. Marsvinen kallar jag för hubbis och bubbis.. fråga mig inte varför!

/Wilda


förra vintern... massa snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback