Höjdhoppning!

Hejsan!
Idag var vi hela gänget nere på ridbanan. Hillevi körde Candy, Nickan red Bounty, jag red Zpirit & Carro red Confetti. Fast vi böt lite efter ett tag.

Till en början var Zpirit jätte seg! Han va inte alls frammåt och jag fick verkligen säga till honom för att han skulle lyssna. Men vi red en liten stund och hoppade typ 30 cm, haha. Sen böt jag och Carro så hon redZpirit och jag red Confetti!

Confetti och jag hoppade 1,10m! Prinsessan va jätte duktig, tyvär har hon åkt nu.. Zpirit hoppade jag upp på sen igen och vi höjde först till 0,80m och då var han skitpigg och hoppade jätte bra! Sen höjde vi till 95 och då gick de så snabbt att han vek undan istället. Men vi kom igen och då hoppade han!

Sen höjde vi till 1m (vilket är MsvB höjd)! Och då hoppa han också jätte bra, fast han är inte så van att hoppa så högt så det blev » rakt upp » stanna i luften » rakt ner. Haha, men han va sååå duktigt! Det var vårat höjdrekord faktist, nästa år blire ut & hoppa LB minst iaf!

Tyvär inga bilder/filmer! ):

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback