bloggpause

Medans jag är i dalarna under nyår! Bella kanske bloggar lite och jag kanske gör det om jag får tag i en data.. Kan ju blogga från mobilen men det är mycket jobbigare + det går inte att ladda upp bilder då! Idag åkte vi iaf till stallet vid 1 och tog in coppe. Han har ju äntligen fått en ny sko på framhoven! Idag red jag ut, jag red slingan... Gick väl sådär.det började med att han var superpigg! Jag kom nästan runt hela vägen men på hemvägen så började han höja huvudet och takta. Sen trippade han på sniskan och flög helt plötsligt åt sidan.. Men jag satt kvar/ sen tog vi in honom och klippte honom igen , hans päls växte jättesnabbt. Det tog ett tag. Sen åkte vi in till arninge och köpte foderhinkar, höpåsar och ett kedjegrimmskaft. Vi ska ju flytta coppe till ett stall närmare oss! Då måste man ha hinkar,höpåsar osv. imorn måste vi upp till arninge igen och köpa krafft. Aja,bloggar nog inte imorn får se om jag orkar! jag har också fått ett nytt schabrak! Det är marinblått med vit/röd kant och wilda nyström som brodyr! Vi har beställt det från exklusive horse wear! Dom har 50 % rabatt på allt fram till nyår så skynda dit och beställ! tar en bild på det när det har kommit sen. Jag köpte oxå ett par nya benskydd från GG (glengordon) men dom hade jättedålig passform och dom var förstora så jag rekomenderar dom INTE. Ska åka och byta dom mot ett par andra nån dag! /wilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback